دوست عزیز پیشنهاد میکنم از سری 48XX خرید کنید . اگه اشتباه نکنم 4830 همین قیمت ها هست توی ایران . برای اورکلاک میخوایند ؟
دوست عزیز پیشنهاد میکنم از سری 48XX خرید کنید . اگه اشتباه نکنم 4830 همین قیمت ها هست توی ایران . برای اورکلاک میخوایند ؟
كلوپ هواداران فايرفاكس ( تكنيك ها ، اخبار و ... )
مقايسه استاندارد بودن مرورگر ها
اگه زندگی بگذاره دوباره میخوام بیام فروم
آره!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Galaxy برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یه مارک عالی برای OC بنویس ، قیمتش هم تا 170 تومن باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بین رویا و واقعیت مرزییست به باریكی مو ، و این انتخاب شماست كه كدام را گزینشكنید! تخیل یا حقیقت
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks