اجرا ميبشه. ولي ممکنه جاهايي که تراکم پردازش گرافيکي زياده فريم فريم بشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط doostane برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
اجرا ميبشه. ولي ممکنه جاهايي که تراکم پردازش گرافيکي زياده فريم فريم بشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط doostane برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست عزیز یعنی فقط روی بازی های جدید چنین مشکلی به وجود می یاد؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط reza76622201 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخه بنده زیاد اهل بازی نیستم ، بیشتر مواقع pes بازی می کنم ، می خواستم بپرسم که pes با تنظیمات very high با مانیتور فول اچ دی جواب می ده؟
کاربر شهرسختافزار
نه روي هر بازي جديدي. اونايي که پردازش سنگين ميخوان. بازي PES زياد سنگين نيست و راحت جواب ميده.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط doostane برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
vaziri69 (22-02-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks