خوب الان مقایسه گونه 2 گیگی 750 با 2 گیگی 950 شده در صورتی که 750 گونه 4 گیگی هم موجوده ولی 950 فقط گونه 2 گیگی این مورد چطور توضیح میدین؟
کاربر شهرسختافزار
خوب الان مقایسه گونه 2 گیگی 750 با 2 گیگی 950 شده در صورتی که 750 گونه 4 گیگی هم موجوده ولی 950 فقط گونه 2 گیگی این مورد چطور توضیح میدین؟
من به هر کسی امضا نمیدم خخخ
mohammad- (24-06-16)
4 گیگ روی چنین کارتی هیچ تاثیری نداره . حتی در مدل های 960 هم مدل 4 گیگ و 2 گیگ اون قدرها اختلاف ندارند . با زور رم نمیشه این کارت روی قویتر کرد . مگر اینکه بخواهید بدون منطق علمی سراغ 750 TI برید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 0reza666 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
0reza666 (01-06-16), Aaron Swartz (02-06-16), alksdj (01-06-16), designme (24-06-16), farshid008 (08-08-16), mohammad- (03-06-16), Nima061 (01-06-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks