سلام دوستان---آیا همه مانیتورهای p22-700 و p23-700 رو با قاب عکش دیجیتال باید خرید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه من قاب عکس نمیخوام!!!لازم ندارم----
سلام دوستان---آیا همه مانیتورهای p22-700 و p23-700 رو با قاب عکش دیجیتال باید خرید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه من قاب عکس نمیخوام!!!لازم ندارم----
کاربر شهرسختافزار
اين دو مدل مانيتوري كه معرفي فرمودين جزو مانيتور هاي پر ايراد هستن. بهتون پيشنهاد ميكنم يه مقدار بيشتر تامل بفرماييد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط armanmahdi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مشكلات زيادي راجع به اين مانيتور ها مطرحه. از جمله كيفيت پايين پنل ها، چيني بودن پنل ها و قيمت بالا نسبت به كاركرد و امكانات ضعيف
به جاي 22700 به شما 2261 رو پيشنهاد ميدم و اگر خرجش براتون مهم نيست 2286 رو
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks