به به آقا صادق گل ... کجا بودی صادق جان؟ سیستم رو خریدی و رفتی ؟!! :دی
1. خب من 19 رو بیشتر می پسندم
2. هر کدوم کاربردهاش خودش رو داره ... در مورد واید اینجا رو بخونید
سپاس
Administrator
به به آقا صادق گل ... کجا بودی صادق جان؟ سیستم رو خریدی و رفتی ؟!! :دی
1. خب من 19 رو بیشتر می پسندم
2. هر کدوم کاربردهاش خودش رو داره ... در مورد واید اینجا رو بخونید
سپاس
آقا مهراد سلام!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیلی خیلی شرمنده شما و همه بر و بچه های به صفای SSA برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستش من برای سیستم جدیدم مودم نگرفته بودم به این خیال که از همون مودم سیستم قبلی (motorola sm56) استفاده کنم اما نشد و بد قلقی کرد ؛هر رقم درایوری هم که از این ور و اون ور گیر آوردم تا شاید بتونم یه جورایی نصبش کنم جواب نداد خلاصه یه یه ماهی ما رو معطل کرد و از اینترنت جدا تا آخرش از رو رفتم و یه مودم دیگه خریدم ؛ بعد این مدت طولانی هم راستش دیگه روی برگشتن به سایت رو نداشتم؛ و گرنه باور کن که ما اینقدرام بی معرفت نیستیم.
باز هم از لطف و راهنمایی های شما که الحق کمک بزرگی به من کرد خیلی ممنونم.
اگه میشه بعضی دلیلهاتون رو _ اگر چه سلیقه ای _ بگید (لا بد شما از هر دو سایز مدتها استفاده کردید و به این نتیجه رسیدید)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط ifc در تاریخ 13-09-07 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks