به محض ورود كارت هاي جديد به ايران بحث را ادامه ميديم
به محض ورود كارت هاي جديد به ايران بحث را ادامه ميديم
كلوپ هواداران فايرفاكس ( تكنيك ها ، اخبار و ... )
مقايسه استاندارد بودن مرورگر ها
اگه زندگی بگذاره دوباره میخوام بیام فروم
کاربر شهرسختافزار
سلام شما که در تهرانید میشه بگید قیمت گرافیک512 8800 GT سریoc2 bfg چنده ؟ sparkle چی ؟ و رمه OCZ Reaper pc26400 2GIG چنده؟
کاربر شهرسختافزار
گرافیک512 8800 GT سریoc2 bfg =
370تومن
کاربر شهرسختافزار
OCZ Reaper pc26400 2GIG
2در1 گیگ=215تومن
گارانتی انفورماتیک گستر
کاربر شهرسختافزار
با امیر جان موافقم.
تغییر محسوسی بین این دو تا اینتر فیس نیست ببین tomshardware در این مورد چی گفته:
For now, the move from PCI Express 1.0a to 2.0 does not result in a performance increase with the current crop of graphics cards. Despite the fact that it doesn't feature the PCIe 2.0 interface, ATI's Radeon HD2900 XT gains two percent more performance, as do the HD3850 and HD3870, as well as Nvidia's Geforce 8800 GT. Such a small improvement could have many causes completely unrelated to the new interface, such as the newer chipset, slightly higher system memory frequency, or simply margin of error.
همونطور که میبینی در این سایت تفاوت این دو فقط 2% در کارایی ذکر شده که به نظر نمیرسه مهم باشه.
اینم لینک سایت برای اطلاعات بیشتر.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تشکر.
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
CROSSHAIR (15-06-08), Labyrinth (06-04-08), M A H R A D (06-04-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks