تو یکی از سایت ها یکی دست دو گذاشته برای فروش 170 تومن !!!!!
کاربر شهرسختافزار
تو یکی از سایت ها یکی دست دو گذاشته برای فروش 170 تومن !!!!!
آن که زندگی میکند باید بجنگد، کسی که نمیخواهد در این جهان بجنگد یعنی در جهانی که مبارزه مداوم قانون زندگیست حق زیستن ندارد.
امکان نداره . کافیه به قیمتش تو سایتهای خارجی نگاه بیاندازید . اون کارت احتمالا مشکل داشته .این کارت 2 سال پیش 2 میلیون خرید و فروش میشدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MICPET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Mehrdad.A 88 (24-01-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks