در حال حاضر از چیپ 4870 قوی تر در نرم افزارها گرافیکی در دسترس نمی باشد
کاربر شهرسختافزار
در حال حاضر از چیپ 4870 قوی تر در نرم افزارها گرافیکی در دسترس نمی باشد
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط red_waves برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
GT200 Series از Nvidia .
سیستم مورد آزمایش :یه مطلب با متن فارسی نداری مقایسه 512 با 1 گیگشو میگم حال ترجمه کردن ندارم!
MainboardProcessor
Asus P5E3 Deluxe
Core 2 Duo E8400 Processor @ 3.0 GHz (FSB 1333)
Graphics Cards
Various Radeon HD 4800 series
Various GeForce 9 series
Memory
2048 MB (2x1024MB) DDR3 1333 MHz Corsair
Power Supply Unit
Enermax Galaxy 1000 Watt PSU
Monitor
Dell 3007WFP - up to 2560x1600
OS related software
Windows Vista 32-bit
DirectX 9/10 End User Runtime
ATI Catalyst Press Sample_vista32-64_HD4870-1gig_8-531 driver
NVIDIA ForceWare 177.41
Call Of Duty 4
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با 512 مگ رم 64 فریم در ریزولوشن 1600x1200 و با 1 گیگ رم 67 فریم .
Crysis
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با 512 مگ رم 46 فریم در ریزولوشن 1600x1200 و با 1 گیگ رم 49 فریم.
Front Line Fuel Of War
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با 512 مگ رم 56 فریم در ریزولوشن 1600x1200 و با 1 گیگ رم 58 فریم.
وقتی کراس فایر میشه با کارت ضعیف تر از خودش مثل 4850 کارایی خودش میشه در همان حد 4850 یعنی 2 تا 4850 تو کرایسیس میده 50 فریم و 1 عدد 4870 و 1 عدد 4850 میده 51 الی 52 فریم در مقایسه با 2 تا 4870 که میده بالای 60 فریم .
و 2 تا 4870 با 512 مگ برای هر کدام مثلا تو کال آف دیوتی 4 میده 120 فریم و 2 تا 4870 با 1 گیگ رم برای هر کدام میده 150 فریم . (مثلا)
آخرین ویرایش توسط Overclocker در تاریخ 03-11-08 انجام شده است
shakira isabel (04-11-08)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط red_waves برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیددر بازی بحث بسیار متفاوت تر هست و پارامترهای مهم تفاوت کاملا اساسی داردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Overclocker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks