با تشکر از همه دوستان.
فعلا دست نگه داشتم ببینم قیمتها چطور میشن . اگه که مشکل گلوگاه برام پیش نیاد (به خاطر سی پی یو)100در صد 6770 رو میگیرم با یه پاور 500 وات واقعی.
کاربر شهرسختافزار
با تشکر از همه دوستان.
فعلا دست نگه داشتم ببینم قیمتها چطور میشن . اگه که مشکل گلوگاه برام پیش نیاد (به خاطر سی پی یو)100در صد 6770 رو میگیرم با یه پاور 500 وات واقعی.
عضو VIP شهرسختافزار
با خیال راحت خرید بفرمائینبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط badboy11 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پردازنده برای بازیهایی مسئله ساز خواهد بود که بجای گرافیک قویتر به پردازنده قویتر نیاز دارند و تعداد این بازیها هم محدود هست . شما با خیال راحت 6770 رو خرید و از گیم لذت ببرید.
badboy11 (13-10-12), Over_Cracker (13-10-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks