ممنون از لطفتون...من هم ریویو دیدم از این مانیتور که خیلی ازش تعریف شده بود هم این که تو فروم های دیگه دیدم حتی خیلی ها بهتر از T220p سامسونگ گفته بودن هست اما بعضی ها هم می گن که چون ال جی جالب نیست حالا نمی دونم مگر ال جی باشه چه اتفاقی می افته...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط reza76622201 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بازم تشکر بابت کمکتون
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks