گرافیکم Nvidia Geforce GT 730 2GB DDR3

خودش رم داره، برا چی رم رزرو میکنه ؟!

منظورتون گرافیک آن بورده ؟!
بله تو بایوس غیر فعال کنید گرافیک آنبرد