دوستان فکر می کنم مشکلم از

دست کاری VDram باشه نه آخه مادربرد اون رو به صورت 1066 میشناسه

من به صورت دستی این کار کردم و گذاشتم رو فرکانس 1333

مشکل از این نیست
خوب اين که امتحانش مجانيه. برش گردونين روي 1066 ببينيد درست ميشه. اما اگر نشد بازم ميگم جاي نگراني نيست و فرمايش اميد جان هم کاملا صادقه.