آقایون اگر آدرسی چیزی دارید تهران بگید بیارم خدمتتون.
خداییش اعصابم رو خوورد کرده.
همه چیز رو بجر مادربرد امتحان کردم.
رم رو عوض کردم.
پاور ۷۰۰ گرین گذاشتم.
اما الان دوباره وسط کار ریست کرد.
تشکر
عزیز بدون گرافیک هم ریست میکنه .
بایوس را اپدیت کردی ؟
بعد از چه مدتی ریست میکنه ؟