دقیقنشو نمیدونم این یه سیستم دسدومه که یک سال پیش برای یکی از دوستان خریدمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Over_Cracker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
داده فامیلشون ویندوزشو عوض کرده دیگه لن آنبردشو نمیشناسه منم هر راهی به فکرم میرسید انجام دادم نشد. حتی دوتا کارت شبکه هم وصل کردم ولی اصلن ویندوز هیچ عکس العملی نشون نمی ده
بایوسش رو هم به آخرین ورژن یعنی FG تغییر دادم باز هم نمیشناسه
حالا اگه لن آنبردش زنده بشه که چه بهتر ولی برای من جای تعجبه که لن پی سی آی هم روش جواب نمیده؟عجیب نیست؟
حالا میخوام یه پاور قوی تر روش بندازم و دوباره ویندوز نصب کنم .تا ببینم چی میشه.
متشکرم و منتظر راهنمایی شما هستم.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks