ویندوز ایکس پی صدا دارم
درایور رو نصب کردم .... بی فایده بود
کاربر شهرسختافزار
ویندوز ایکس پی صدا دارم
درایور رو نصب کردم .... بی فایده بود
آخرین ویرایش توسط Reza99 در تاریخ 11-09-14 انجام شده است
رضا جان اگر فیش صدای پنل جلو کیست وصله جداش کن و یه تست بزنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Reza99 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks