سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mmohammadjavad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بایوس را حتما اپدیت کنید .
بعد تو بایوس در قسمت فرکانس رم روی 3000 بگذار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mmohammadjavad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بایوس را حتما اپدیت کنید .
بعد تو بایوس در قسمت فرکانس رم روی 3000 بگذار
mohsen1367 (04-06-17), SajjadKhati (29-05-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks