سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mmohammadjavad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بایوس را حتما اپدیت کنید .
بعد تو بایوس در قسمت فرکانس رم روی 3000 بگذار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mmohammadjavad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بایوس را حتما اپدیت کنید .
بعد تو بایوس در قسمت فرکانس رم روی 3000 بگذار
mohsen1367 (04-06-17), SajjadKhati (29-05-17)
کاربر شهرسختافزار
بایوس رو به آخرین ورژن آپدیت کردم و برطرف نشدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همچنین فرکانس رو هر تغییری می دم با ری استارت شدن به حالت اول برمیگرده و تاثیری نداره
تنها با افزایش ولتاژ تونستم تا 3200 بالا ببرم که اون هم تعداد زیادی صفحه ابی میداد و ری استارت میشد کامپیوتر موقع کار کردن . به خاطر همین به تنظیمات اولیه بر گردوندم
میخواستم بپرسم تنظیمات دقیق رو چجوری باید انجام بدم تا بتونم به فرکانس 3200 برسم ؟
شما روی زیر 3000 ست کن . مثلا 2800 تا بایوس جدیدتر بیاد .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mmohammadjavad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تایمینگ و سایر موارد ولتاژ هم دستی ست کن .
کاربر شهرسختافزار
مشکلم همینه که بلد نیستم اعداد صحیح تایمینگ و ولتاژ رو ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تنظیمات عادی وارد ویندوز بشید . ولتاژ و تایمینگ رو میدونی بوسیله برنامه CPU-Z از قسمت مموری و SPD بدست بیاریبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mmohammadjavad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DOOM999 (29-05-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks