دوست عزیز این پردازنده تو لیست این مادربرد هست . اگر بایوس رو اپدیت کردید باید پردازندتون رو با برد دیگری تست کنید .
دوست عزیز این پردازنده تو لیست این مادربرد هست . اگر بایوس رو اپدیت کردید باید پردازندتون رو با برد دیگری تست کنید .
*MoJtAbA* (22-05-14)
یعنی میفرمایید امکانش هست که خراب باشه؟؟؟ چون الان با یه کارت گرافیک داره بدون مشکل کار میده..من روی برد دیگه ای تست میکنم امشب..برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تست کنید خبرش رو بدید .بایوس دقیقا همون باشه که لینک دادمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط gladreall برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حتما....فقط دوتا سوال دیگه استاد عزیز ...گرافیک این سی پی یو در حد یه Corei3 هست؟ نسبت به G41 در چه مقامی هست؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
و اینکه صدای دیجیتال از طریق سی پی یو پردازش میشه و به HDMI میرسه یا مثل کارت گرافیک یه تراشه صوتی دیجیتال در کنار واحد GPU درون G620 قرار داره و یا اینکه تراشه صوتی آنبورد مادربرد هست که صدا رو بجای آنالوگ، به HDMI ، بصورت خروجی دیجیتال میفرسته..ممنون میشم راهنمایی کنید.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks