ممنونم از پاسخ شما یعنی رمهای من دارن 2133 را ساپورت می کنن؟
کاربر شهرسختافزار
ممنونم از پاسخ شما یعنی رمهای من دارن 2133 را ساپورت می کنن؟
بدون XMP روی 2133 هستند . با فعال کردن XMP رمتون روی 3200 کار میکنه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hoshang2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
hoshang2 (16-08-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks