نرم افزار دیگه ای هست؟
متاسفانه اصلاً برنامه رو باز نمی کنه تا بنچمارک بگیرم و قرار بدم.
نرم افزار دیگه ای هست؟
متاسفانه اصلاً برنامه رو باز نمی کنه تا بنچمارک بگیرم و قرار بدم.
آدمی ساختهی افکار خویش است فردا همان خواهد شد که امروز میاندیشیده است. (مترلینگ)
انیستال کنید . بعد با ccleaner رجیستری را اصلاح کنید . سیستم را ریست کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط TechRadar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بعد نسخه تریالش را نصب کنید و بنچمارک بگیرید
HD Tune website
TechRadar (07-09-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks