هارد رو جدا کردم الان میره تو تنظیمات،حالا بخوام هارد رو از اول پارتیشن بندی کنم باید چیکار کنم،بازم ممنون از راهنماییتون.
هارد رو روی یه سیستم دیگه پارتیشن بندی کنم بعد بزارم رو این سیستم یا روی همین سیستم امکانش هست؟
کاربر شهرسختافزار
هارد رو جدا کردم الان میره تو تنظیمات،حالا بخوام هارد رو از اول پارتیشن بندی کنم باید چیکار کنم،بازم ممنون از راهنماییتون.
هارد رو روی یه سیستم دیگه پارتیشن بندی کنم بعد بزارم رو این سیستم یا روی همین سیستم امکانش هست؟
آخرین ویرایش توسط fernaspe در تاریخ 06-06-17 انجام شده است
تنظیمات را بگذار روی حالت LEGACY درست میشه . یا هارد را به یک سیستم دیگه بگذار و فرمت کامل کن .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط fernaspe برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks