درگاه PCI-Xمادربرد که اشکالی نداره ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sadegtnt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گرد و غبار که داخلش نرفته ؟
عضو VIP شهرسختافزار
درگاه PCI-Xمادربرد که اشکالی نداره ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sadegtnt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گرد و غبار که داخلش نرفته ؟
کاربر شهرسختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrdad_ab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله اسلت هم تمیز کردم ولی بازم مشکل پابرجاست
سلام به همگی
یه مادربرد دارم asusp5gz-mx
که با گرافیک انبرد خودش بدون هیچ مشکلی کار میکنه
اما یه کارت گرافیک axtrom vga xt-vnx72gs256hdt
'گرفتم و لی به اسلت که نصبش میکنم مانیتور سیگنال نداره
دو سه تا کارت گرافیک دیگه هم امتحان کردم همینجو ر سیستم روشن میشه بوقم میزنه بالا میاد ولی مانیتور تصویر نداره
بایس من بردم اپدیت کردم بازم مشکل پا برجاست
دوستانی که اطلاعاتی دارن ممنون میشم رهنمایی کنن
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sadegtnt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
جمپر xj1-5 (بین باتری و اسلت گرافیک) در حالت دیفالت روی 1-2 هستش که فقط از کارتهای 1x پشتیبانی میکنه
اون را روی پینهای 2-3 قرار بدین احتمالا مشکلتون حل میشه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks