دوست عزیز سلام .
بایوس آخرین نسخه موجود در سایت باشه حتماً ون باگ های زیادی دیده شده از بایوس های ایسوس ! ( باگی دیدیم که با فعال کردن XMP مود ساتا به حالت RAID می رفت !!! )
وضعیت TPU و EPU رو که بهادر جان فرمودند حتماً بررسی کنید . و همچنین تست با پاور دیگه






پاسخ با نقل قول

Bookmarks