ROG STRIX Z270F GAMINGبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
ROG STRIX Z270F GAMINGبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بایوس را اپدیت کن XMP هم درست ست میشه . مگر اینکه رمت مشکل داشته باشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط iCe m@n برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پردازندت چیه ؟
کاربر شهرسختافزار
7700k هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همون بایوس را اپدیت کن . باز مشکلی داشت بهم بگوبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط iCe m@n برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
بایوس رو آپدیت کردمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی بازم وقتی XMP رو فعال میکنم بعد از اینکه سیو میکنم تنظیمات رو سیستم تصویر نمیده
یه بار خاموش روشن که میکنم این ارور میاد
IMG_20170408_215731.jpg
توی بایوس هم من فقط گزینه رو میزارم روی XMP دیگه به چیزی دست نمیزنم
IMG_20170408_215353.jpg
IMG_20170408_215430.jpg
وقتی هم XMP فعال میشه زیرش یه گزینه فعال میشه که این 2 مورد توش هستن
IMG_20170408_220756.jpg
روی 2667 کار میکنه یا نه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط iCe m@n برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از گرافیک آنبرد استفاده میکنی ؟
کاربر شهرسختافزار
بله روی 2667 سیستم بوت میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولتاژی چیزی نباید بدم؟ که روی 3000 هم بوت بشه؟
این گزینه های توی عکس رو نباید تغییری بدم؟
نه گرافیک GTX 970 هست
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks