خود کیس 4 تا فن بزرگ داره
دوتا هاردم دارم
یه دی وی دی رایتر
اون رمها هم هستش
کارت رسیور
گرافیک میخرم
سی پی یو هم CI7 860
همینا فکر میکنی چقدر مصرف بشه
فردا دارم میرم فن بخرم
DEEPCOOL GAME STORM
حالا نمیدونم چقدر میتونم برای اورکلاک روش حساب کنم
کاربر شهرسختافزار
خود کیس 4 تا فن بزرگ داره
دوتا هاردم دارم
یه دی وی دی رایتر
اون رمها هم هستش
کارت رسیور
گرافیک میخرم
سی پی یو هم CI7 860
همینا فکر میکنی چقدر مصرف بشه
فردا دارم میرم فن بخرم
DEEPCOOL GAME STORM
حالا نمیدونم چقدر میتونم برای اورکلاک روش حساب کنم
آخرین ویرایش توسط Vahid_ath در تاریخ 04-09-12 انجام شده است
وحید جان اینجوری نمیتونم هیچ تخمینی بزنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Vahid_ath برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تنها چیزی که میتونم بگم احتمالا مصرف این قطعات خیلی زیر 200 وات نباید باشه
شما از اول یک همچین لیستی نفرمودید و بنده گمان میکردم فقط مادربرد و یک هارد و DVD به پاور متصل است
به همین خاطر عرض کردم که سیستم تا بحال چرا منفجر نشده است
به هر حال بنده زیاد با نگهداری این پاور موافق نیستم و خیلی بهتر میدانم با مدلهای جدید تر با توان پائین تر تعویض گردد
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks