بردم گارانتی اول ، همونجا آدرس داد گفت شاید این آقا بتونه درست کنه ، به هرحال اگه مشکل از جای cpu بود باید درست میشد نه ؟
کاربر شهرسختافزار
بردم گارانتی اول ، همونجا آدرس داد گفت شاید این آقا بتونه درست کنه ، به هرحال اگه مشکل از جای cpu بود باید درست میشد نه ؟
نه عزیز این پایه ها خیلی حساس هستند . احتمالا پایه شکسته هم دارید . کد دیباگر تغییری نکرد ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tudiea برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
نه عزیز این پایه ها خیلی حساس هستند . احتمالا پایه شکسته هم دارید . کد دیباگر تغییری نکرد ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tudiea برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks