انتی ویروس که خیلی وقته دارمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی ویندوز و خیلی وقته نصب هستش
کاربر شهرسختافزار
انتی ویروس که خیلی وقته دارمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی ویندوز و خیلی وقته نصب هستش
برای نتیجه گیری بهتربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط memilad برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هم ویندوز را CLEAN INSTALL کنید
هم آنتی ویروس اگر ESET هست . حتما AVIRA نصب کنید و بعد از اپدیت سیستم رو اسکن کنید .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks