عزیز من کیس رو خودم اسمبل نکردم چطوری میتونم بفهم مشکلی نیست و پیچ ها زیاد سفت بسته نشده ؟
چون نمیخوام این مقدار پولی که بابت cpu دادم رو ضرر کنم
کاربر شهرسختافزار
عزیز من کیس رو خودم اسمبل نکردم چطوری میتونم بفهم مشکلی نیست و پیچ ها زیاد سفت بسته نشده ؟
چون نمیخوام این مقدار پولی که بابت cpu دادم رو ضرر کنم
اگر الان مشکلی ندارید فعلا به هیچ عنوان اقدام به دستکاری نکنید . ممکنه وضع رو بدتر کنه . فقط اگر قصد جابجایی کیس رو داشتید پیچ های واتر بلاک رو شل کنید . البته این کار هم با احتیاط انجام بدید که فشار اضافی به پردازنده نیاد .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Pb.GraphisT برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینتل متاسفانه تو این سری شاهکار اساسی زده
DOOM999 (16-12-15), iranch (04-12-15), momo000000 (04-12-15), Pb.GraphisT (04-12-15)
کاربر شهرسختافزار
این موضوع بیشتر بر میگرده به فن و واتر کولهایی که برای سوکت ۱۱۵۰ و ۱۱۵۵ هست که کاربرا اونها رو روی سوکت ۱۱۵۱ به کار میبرند شما دو راه دارید یکی اینکه تو سایت سازنده واتر کول برید ببینید این مدل به صورت کامل از سوکت ۱۱۵۱ پشتیبانی میکنه یا نه وراه دوم اینکه خودتون بلاک روی cpu رو بردارید و ببینید روی سوکت حالت لحه شدگی وجود داره یا نه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Pb.GraphisT برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Pb.GraphisT (04-12-15)
کاربر شهرسختافزار
Application Forبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط RAVYY برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Intel Socket 150W
LGA2011-V3/LGA2011/LGA1366/LGA1156/LGA1155/LGA1151/LGA1150
High End Desktop i7
Core i7 Extreme/i7/i5/i3
Pentium G
Celeron G
کاربر شهرسختافزار
فکر نکنم با این واتر کول برای شما مشکلی پیش بیاد ولی تا زمانیکه اینتل یک راه حل اساسی برای این مشکل اعلام کنه بهتر شما کیستون رو زیاد جابجا نکنید یا اگرم جابجا کردین بلاک روی cpu رو جدا کنید تا به cpu فشار نیاد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Pb.GraphisT برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Pb.GraphisT (04-12-15)
اگر سیستمتون داره بدون مشکل کار میکنه . به هیچ عنوان سعی نکنید دستکاری کنید . چون احتمال ایجاد مشکل در موقع باز کردن هم وجود داره .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Pb.GraphisT برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
iranch (04-12-15), Pb.GraphisT (04-12-15)
کاربر شهرسختافزار
مرسی از شما - کیس اونقدر سنگین هستش که جا به جا کردنش سخته ولی سعی میکنم اصلا تکون نخورهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط RAVYY برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله خدا رو شکر بدون مشکل داره کار میکنه - امیدوارم اینتل راه حلی اراِئه بده تا یوزر ها اینقدر نگران نباشنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Pb.GraphisT در تاریخ 04-12-15 انجام شده است
CPU : Intel® Core™ i7-6700K
MB : Asus Z170A
Ram : Gskill Trident Z 16GB 8GBx2 3200Mhz CL16 DDR4
PSU : Cooler Master V750 Semi-Modular 750W
Case : Corsair 780T white
CPU Cooler : Maelstrom 120T DEEPCOOL
SSD : Samsung 850 Pro 256 GB
HDD : western digital black 1 TB
:) VGA : Coming soon
RAVYY (04-12-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks