وقتی میخام ویندوز رو نصب کنم f9 رو میزنم که نحوی بوت شدن را انتخاب کنم !
مزارمش رو سی دی رام ولی یه ارور میده ! که سی دس Recovery2 رو بزارید !
یه همچین چیزاییی ...
و دیکه هیچ کاری نمیشه کرد !
کاربر شهرسختافزار
وقتی میخام ویندوز رو نصب کنم f9 رو میزنم که نحوی بوت شدن را انتخاب کنم !
مزارمش رو سی دی رام ولی یه ارور میده ! که سی دس Recovery2 رو بزارید !
یه همچین چیزاییی ...
و دیکه هیچ کاری نمیشه کرد !
کاربر شهرسختافزار
چرا f9 ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AND برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از تو بايوس بوت اول رو به cd rom تغيير بده
کاربر شهرسختافزار
همین کار رو هم کردم ! ولی وقتی مینویسه Press any key to continue ... هرچی دکمه میزنم هیچ عکس العملی رخ نمیده ! بنا بر این خود به خود وارد ویندوز میشه !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط shahab_blaster برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بد جوری گیر افتادم ! کسی تجربه ای در این ضمینه نداره ؟ آخه مگه میشه ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks