آنتی ویروسم norton بود که البته پاکش کردم
این نرم افزاری که گفتید هم نصب کردم که دو تا فایل hal.dll و ntoskrnl.exe رو قرمز میکنه حالا باید چیکار کنم؟
کجا باید بایوس رو آپدیت کنم؟
ممنون از راهنمایی هاتون
کاربر شهرسختافزار
آنتی ویروسم norton بود که البته پاکش کردم
این نرم افزاری که گفتید هم نصب کردم که دو تا فایل hal.dll و ntoskrnl.exe رو قرمز میکنه حالا باید چیکار کنم؟
کجا باید بایوس رو آپدیت کنم؟
ممنون از راهنمایی هاتون
*MoJtAbA* (29-08-14), hamed 111 (29-08-14), matin275 (30-08-14), mehrdad_ab (29-08-14)
آخرین بایوس رو از این آدرس بگیریدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط matin275 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/...-ASUS-1304.zip
برنامه rufus رو دانلود کنید . اجرا کنید یک فلش به سیستم وصل کنید . فلش رو بوتیبل کنید.
با این برنامه فایل بایوسی که گرفتید رو باید rename کنید .فایل rom بایوس باید تو فولدر این برنامه باشد rename باشد
بعد فایل rename شده بایوس رو به فلش کپی کنید
http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/...M/BRenamer.zip
فایل بایوس rename شده رو با برنامه زیر به فلش کپی کنید
http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mis...dater_V130.zip
*MoJtAbA* (29-08-14), hamed 111 (29-08-14), matin275 (30-08-14), mehrdad_ab (30-08-14), Morteza.m1371 (29-08-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks