با 90 تومن من Asus M2n-e Sli رو پیشنهاد میدم.
در ضمن شما نباید از این مادربوردها انتظار قابلیت اورکلاک قابل قبولی داشته باشید.
مدیر انجمن سخت افزار
با 90 تومن من Asus M2n-e Sli رو پیشنهاد میدم.
در ضمن شما نباید از این مادربوردها انتظار قابلیت اورکلاک قابل قبولی داشته باشید.
To improve is to change. To perfect is to change often
mpoloton7 (17-10-07)
عضو VIP شهر سختافزار
موافقم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط XFXForce برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بنده هم این مین رو پیشنهاد میدم (M2NE-SLI)
قیمت دیروزش هم 86500 تومان با سه سال گارانتی الماس
****************
MOHGOLD (25-11-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks