چه برنامه جالبی!!!!!
البته زیاد هم به درد نمی خوره چون من دلیلی نمیبینم که بیام هسته ها رو غیر فعال کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
چه برنامه جالبی!!!!!
البته زیاد هم به درد نمی خوره چون من دلیلی نمیبینم که بیام هسته ها رو غیر فعال کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
कभी हार
عزیزم شما دلیل نمیبینید دلیل نمیشه کلا دلیلی وجود نداشته باشه که !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید در بالا به مشکل در بازی ها اشاره شد یکی دیگه از کاربرد هاش هم توی اورکلاکینگ و تست های PI هست . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط *A L I* برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks