بسیار عالی .
خب با این روش ها در اصل از نظر سخت افزاری هسته دوم detect میشه ولی usage نداره ! درست گفتم ؟!
یعنی باز هم cpuz هسته دوم رو میشناسه . درست میگم ؟
عضو VIP شهرسختافزار
بسیار عالی .
خب با این روش ها در اصل از نظر سخت افزاری هسته دوم detect میشه ولی usage نداره ! درست گفتم ؟!
یعنی باز هم cpuz هسته دوم رو میشناسه . درست میگم ؟
.
.
....
......
कभी हार
جمله اول : دقیقا ! توی بایوس یا POST دو هسته ای هست اما از نظر نرم افزاری استفاده نمیکنه ازش .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mahdi_Moosavi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
CPU-Z هم تست نکردم باید دید CPU-Z از کجا تعداد هسته ها را تشخیص میده ! اگه از روی سیستم عامل تشخیص بده ( که بعید میدونم ) تک هسته میشناسه ( در حالت دوم ) اما احتمال زیاد از این طریق نمیشناسه و میتونه بفهمه . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Labyrinth (16-07-08), Mahdi_Moosavi (28-06-08)
کاربر شهرسختافزار
دستتون درد نکنه .
با این کارها فقط میشه به برنامه ی مورد نظر دستور داد که از یک هسته استفاده کنه که خودم این راه را بلد بودم ولی نمیشه که هسته را خاموش کنی که Task Manager و Cpuz قادر به شناسایی اون هسته نباشند !
در کل باید بشه از بایوس خاموشش کرد که کلا Disable بشه !
با تشکر.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
कभी हार
عزیزم پس برای چی میخواین تک هسته ای بشناسه ؟!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط black dragon برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من از عماد جان پرسیدم که چطور یک هسته را میشه Disable کرد گفت تاپیک بزن تا بررسی کنیم.
با تشکر .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
कभी हार
عزیزم کاری به اون ندارم میگم چه کاربردی برای شما داره ؟ میخوام کاربردتون را بدونم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط black dragon برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
कभी हार
عزیزم کاری به اون ندارم میگم چه کاربردی برای شما داره ؟ میخوام کاربردتون را بدونم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط black dragon برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
کاربر شهرسختافزار
آخه من تعجب کردم که چطور میشه این کار را انجام داد !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
و میخواستم بدونم که چه فرقی هم با تک هسته ای ها داره و چقدر در اور تاثیر داره !
با تشکر .
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
توی AMD Phenom این کار به آسونی انجام میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید حتی شما میتونی از تو ویندوز با نرم افزار OVERDRIVE ساخت شرکت AMD جدا جدا هر هسته رو OVER کنی.
™Ali (16-07-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks