این چطوره؟
این نشتی نداره؟
http://upcity.ir/images/80012100900935445357.jpg
این چطوره؟
این نشتی نداره؟
http://upcity.ir/images/80012100900935445357.jpg
کاربر شهرسختافزار
خیر،اون برآمدگی مربوط به روپوش پلاستیکی خازن هستش. برای تست نشتی باید خازن از برد جدا و تست بشه.چون همیشه به شکل ظاهری خازن نمیشه اکتفا کرد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط life24 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
life24 (02-11-12), mehrdad_ab (12-07-13)
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Over_Cracker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با مولتی متر دیجیتال چطور میشه فهمید نشتی رو
مثل این مولتی متر
http://www.electronickits.com/gold/dt830d.htm
با مولتر متر دیجیتال ، اول از همه ولتاژ خازن را به دوسر یک لامپ یا یک مقاومت بزنید تا دشارژ شود . چون اهم متر های دیجیتالی خیلی حساستر نسبت به عقربه ای هستن.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط life24 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سپس روی اندازه گیری مقاومت گذاشته و دوسر ازن رو به پراب مولتی متر بزنید . روی صفحه مولتی متر یک لحظه عدد 000 دیده شده و شروع با زیاد شدن تا & میره که نشان دهنده عدم وجود نشتی هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
life24 (02-11-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks