دوست عزیز احتمال می دم شما موس usb دارید و از پورت های مشترک پشت مین برای موبایل استفاده می کنید پیشنهاد می کنم از usb های روی مین استفاده کنید و با نصب ویندوز و درایور دوباره تست کنید.
دوست عزیز احتمال می دم شما موس usb دارید و از پورت های مشترک پشت مین برای موبایل استفاده می کنید پیشنهاد می کنم از usb های روی مین استفاده کنید و با نصب ویندوز و درایور دوباره تست کنید.
Trance (31-10-07)
یعنی از usb های جلوی مین بورد استفاده بشه مشکل پیش نمیاید.اگه موس ps/2 استفاده بشه و باکس رو به usb های پشت مین بزنیم احتمال اینکه ایرادش برطرف بشه هست.با سپاس از راهنمای شما دوست عزیزبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks