پس یعنی دلیلی نداره که مقدار فرکانس به حداکثر برسه همیشه و در همه حال !
اگه اینطور باشه که خیلی خوبه . اساتید این رو تایید می کنید ؟
پس یعنی دلیلی نداره که مقدار فرکانس به حداکثر برسه همیشه و در همه حال !
اگه اینطور باشه که خیلی خوبه . اساتید این رو تایید می کنید ؟
Administrator
اساس تکنولوژی های Eist و C&q هم همینه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط cyber برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یعنی با توجه به بار پردازشی Cpu ، مقدار فرکانس تغییر میکنه
سپاس
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks