cpu و فن نو هست باز کردم و دوباره هم بستم ولی دما تغییری نکرد
کاربر شهرسختافزار
cpu و فن نو هست باز کردم و دوباره هم بستم ولی دما تغییری نکرد
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط omidt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط omidt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدسلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط omidt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دمای 56 درجه برای حالت بیکاری پردازنده ، همونطور که دوستان گفتند زیاد هست
با تعویض خمیر سیلیکون ، تغییری ایجاد نشده ، و به قطع با تعویض فن استوک دیگه ای هم ، تغییری در دما نخواهین داشت .
برای پردازنده های پرقدرت مثل 2500k یا2600k همیشه پیشنهادم استفاده از یک فن مجزا و قوی بوده . اما تضمینی برای پایین بودن مشکل دمای پردازنده شما نیست . چرا که شما باید ریسک خرید یک فن مجزا رو بپذیرین ( همونطور که گقتم شاید تغییر چندانی ایجاد نشه ) چرا که که این مشکل میتونه از خود مادربرد یا پاور هم نشأت بگیره و در ضمن شما با این پردازنده ، اگر یک مادربرد سری p67 تهیه می کردین ، میشد گفت خریدش معقولانه تر هست چون قابلیت اورکلاک رو هم در این مورد میتونستید داشته باشید ( اورکلاک حرفه ای منظورمه از طریق ضریب باز پردازندتون)
Rezasam1 (25-11-11)
کاربر شهرسختافزار
lدما رو با یک برنامه دیگه گرفنم چند پست قیل تر گذاشتم که میانگین دما بین 4 کور 45 درجه در موقع بیکاری هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrdad_ab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط مشکل من اینه که درو فن در موقع بیکاری زیاد هست و صدای زیادی تولید میکنه همین مشکلم اگر حل بشه دیگه مشکلی ندارم
درضمن این گزینه intel sleepstop رو چجوری فعال کنم؟
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط omidt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط omidt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط omidt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدخب برای مشکل صدای فن هم چاره ای جز تعویض فن با یک نمونه کم صدا نیست . Intelspeedspet رو هم برای مثال گفتم ، همونطور که قبلاً هم گفتم با محیط ستاپ بایوس مادربردتون آشنایی ندارم و تو قسمت هایی مثل PChealth و یا مشابه اون ، دنبال چنین گزینه هایی بگردین.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط omidt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
designme (25-11-11)
کاربر شهرسختافزار
خوب میشه راهنمایی کنید که چه فنی بخرم زیر 15 هزار تومن قیمت؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrdad_ab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
با این هزینه یه همچین چیزی میشه خرید ، اما میزان نویزش رو نمی دونم که چقدره . یکی از دوستان توی فروم خریده بودن و میگفتن خوبه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط omidt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.geeks.com/details.asp?invtid=IC207&cat=FAN
یا مدل های theta 10- or 30
کاربر شهرسختافزار
خیلی ممنون از راهنماییتون ولی به نظر شما خود مادر برد ایراد نداره چون مادر برد قبلیم تا وقتی که هیچ بازی رو اجرا نکرده بودم دور فن پایین بود و صدای خیلی خیلی کمی داشتبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrdad_ab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks