در کیس همش بازه
دیگه این کارت را خریدم نمی شکه کاریش کرد
نمی دونم اصلا مشکل از چی هست؟کارت گرافیک یا سی پی یو یا ...
کاربر شهرسختافزار
در کیس همش بازه
دیگه این کارت را خریدم نمی شکه کاریش کرد
نمی دونم اصلا مشکل از چی هست؟کارت گرافیک یا سی پی یو یا ...
دمای هسته به چند میرسه که میفرمائید داغه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط goldencpu برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چه بازی و در چه رزولیشنی و با چه تنظیماتی اجرا فرمودید که روان نبوده ؟
با کم کردن رزولیشن یا تنظیمات بازی این مشکل کم یا برطرف میشه یا خیر ؟
goldencpu (23-03-11)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تو بعضی ها به71 هم می رسه
counter sours .pro street. death track 1920*1080 ,1280*1024
خیر
دمای ماکزیمم 71 برای این کارت طبیعیه و دمای بالا محسوب نمیشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط goldencpu برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر بازیها در پائینترین رزولیشن و کیفیت ممکن هم مشکل دارند شما یا دمای بالا در یکی از قطعات دارید و یا یکی از قطعات شما مشکل داره
اگر پنکه دم دست دارید تنظیم کنید که هوا را به درون کیس بدمد و مجددا تست بفرمائید
در مرحله بعدی باید قطعات شما مانند خود گرافیک ، رم و .... یکی یکی تعویض و مجددا تست بشه تا قطعه معیوب پیدا بشه
goldencpu (25-03-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks