میشه لینک برنامه رو بدید ؟
کاربر شهرسختافزار
میشه لینک برنامه رو بدید ؟
عضو VIP شهرسختافزار
http://download.cnet.com/Everest-Ult...-10499291.htmlبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ealireza برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قسمت سنسور برنامه روی سیستم من
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این برنامه خطاهای کمتری نسبت به سایر برنامه ها داره
شما هم یه شات بزارین تا ببینیم وضعیت چطوره و اگه بازم دما بالا بود ، تا جائی که تونستیم پیش بریم
ealireza (18-05-11)
کاربر شهرسختافزار
دقیقا مثل CoreTemp بودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrdad_ab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
خب اگه دما اینقدر بالا باشه ، شما با انگشت دستتون هیت سینگ رو لمس کنید ، ببینید داغ هست یا نهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ealireza برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در صورت امکان خمیر سیلیکون مرغوب بمالید و فن رو دوباره جا بزنید
اگر مشکل حل نشد یه کولر مناسب تهیه کنید ( با فرض اینکه ، تنظیمات بایوس روی دیفالت هست و روی cpu اضافه ولتاژی اعمال نشده و پاور هم سالم هست )
کاربر شهرسختافزار
خمیر رو زدم نمیدونم مرغوبه یا نه ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrdad_ab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چه کولینگی پیشنهاد میکنید ؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks