با سلام و احترام؛
بنده مورد مشابه شما را بر روی VIII Gene داشتم و با آپدیت بایوس مشکل رفع شد.
کاربر شهرسختافزار
با سلام و احترام؛
بنده مورد مشابه شما را بر روی VIII Gene داشتم و با آپدیت بایوس مشکل رفع شد.
کاربر شهرسختافزار
1. مسألهی اساسیتر این است که شاید اصلاً رفتار طبیعی فن 775 روی سیپییو Pentium 4 3000MHz همین است!
2. آیا شما اطلاعی دارید که دور اینها در هر دمایی چقدر باید باشد؟
جواب سوالت رو نمی دونم ولی اگه دور فن سیستم شما بیاد روی 1500 تا 1700 خیلی از صداش کم می شهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط غبار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من به صورت نرم افزاری می تونم این کار رو انجام بدم
Aaron Swartz (04-07-16)
کاربر شهرسختافزار
این فنی که میگویی، آیا چهارسیم است و خودش را با حرارت تنظیم میکند؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
(من این نوع فن میخواهم.)
- - - Updated - - -
با چه نرمافزاری؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad- برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من قبلاً با Speedfan تلاش کردم اما موفق نشدم.
آخرین ویرایش توسط غبار در تاریخ 04-07-16 انجام شده است
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط غبار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
4 سیمه هست و باصدای بسیار کمتر به دلیل طراحیش .
Aaron Swartz (04-07-16)
کاربر شهرسختافزار
گویا 4سیم نیست بلکه 3سیم است، به عکسی که در سایت رسمی DeepCool گذاشته و نیز به لینک دوم نگاه کن.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
WINNER S915 DEEPCOOL CPU Air Coolers
Deepcool WINNER S915 cooler specifications, review and features
در لینک اول، عکس نشان میدهد که سهسیم است و فیشش سهتایی است.
در لینک دوم تصریح کرده:;Connector type: 3-pin
Aaron Swartz (04-07-16)
بله درسته سه سیم هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط غبار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Aaron Swartz (04-07-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks