اگر هاردتون Ide هست و در حین نصب ویندوز صفحه ی آبی مرگ رو میبینید ممکنه از کابل Ide هاردتون باشه ، عوضش کنید شاید حل شد .
در غیر اینصورت هر دلیلی میتونه داشته باشه ، هارد ، مادربورد ، رم گرافیک ، رم و ...
SSA Super V.I.P
اگر هاردتون Ide هست و در حین نصب ویندوز صفحه ی آبی مرگ رو میبینید ممکنه از کابل Ide هاردتون باشه ، عوضش کنید شاید حل شد .
در غیر اینصورت هر دلیلی میتونه داشته باشه ، هارد ، مادربورد ، رم گرافیک ، رم و ...
آخرین ویرایش توسط sAsAn.K در تاریخ 13-03-08 انجام شده است
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
سلام ..
دوست عزیز . معمولا صفحات آبی یا به اصطلاح BSOD یه کد هگزادسیمال 10 رقمی دقیقا اون وسط ( یا کمی پایین تر ) بهت میده که اونو باید برداری و توی سایت مایکروسافت ( یا خیلی ساده تر در گوگل همراه با کلمه Error ) جستجو کنی تا بفهمی مشکل از چی می تونه باشه .
تجربی هم میشه گفت مشکل هارد , مشکل رم , مشکل درایور اداوات Plug and Play مشکل کارت گرافیک یا درایورش و .. ممکنه باشه .
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
I M A N (13-03-08), K A S R A (13-03-08), Labyrinth (13-03-08), maryam-n (15-03-08), PCminister (13-03-08)
یه سئوال دارم همین جا مطرح می کنم.
این سیستم
min:asus maximus formula x38
ram:2gig cors air bass 800 xms
vga:gainward 1024 8800 gt pci 2
cpu:intel q6600
power:green 780 wat
hard:samsung 250 sata sp
مشکل من اینه که بعضی اوقات سیستم فریز می کنه (هنگ میکنه) یا موقع لود ویندوز بعد لود کامل ویندوز بالا نمیاد و صفحه مانیتور خاموش می شه.
به نظر شما مشکل از کجا می تونه باشه؟
البته بایوس رو اپدیت کردم. قبل از اپدیت هم این مشکل رو داشت.
داریور ها رو اپدیت کنم یا اینکه برق سیستم یا همون پاور ضعیفه؟
یا مشکل جای دیگه است؟با سپاس
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks