قبلا یه پاور دیگ داشتم.فک کنم تو صفحه اول مدلش رو گفتم.بعد اینو گرفتم درست نشد.
چه پاوری بگیرم؟؟الان بدون رم کار میکنه ربطی به رم نداره؟
کاربر شهرسختافزار
قبلا یه پاور دیگ داشتم.فک کنم تو صفحه اول مدلش رو گفتم.بعد اینو گرفتم درست نشد.
چه پاوری بگیرم؟؟الان بدون رم کار میکنه ربطی به رم نداره؟
پاور 330 گرین حداقل پاوری هست برای سیستم های جدید توصیه میشه . داشتن پاور سالم ربطی به عیب یابی ندارد ضامن سلامت سخت افزار هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M0TRIX برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
M0TRIX (12-07-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks