ممنون.
پس اول: یعنی 210 رو قیدشو بزنم؟
دوم: از مدلهای که بالا گفتید کدوم خوب و بهترن؟
سوم: اورکلاک رو کامل توضیح بدین، کمکم کنید
کاربر شهرسختافزار
ممنون.
پس اول: یعنی 210 رو قیدشو بزنم؟
دوم: از مدلهای که بالا گفتید کدوم خوب و بهترن؟
سوم: اورکلاک رو کامل توضیح بدین، کمکم کنید
عضو VIP شهرسختافزار
210 دیگه خیلی قدیمی شدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط abcd2000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
5570 از برند پاورکالر به قیمت حدود 80 تومن میتونید خریداری کنید که DirectX11 هم ساپورت میکنه و انتخاب ایده آلی نسبت به بودجه و سیستمتونه .
آورکلاک به زبان ساده یعنی افزایش فرکانس و ضریب کاری قطعات که قسمت اعظمش مربوط به پردازنده میشه .
مقاله ی کاملی راجبش توی سایتمون هست که میتونید مطالعه کنید.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks