سلام
عکستون واضح نیست
دوباره آپلود کنید و از برنامه اورست قسمت سنسور استفاده کنید .
مشکل اصلیتون رو خواهشن بطور خلاصه وار دوباره بیان کنید .
عضو VIP شهرسختافزار
کاربر شهرسختافزار
چندبار آپ کردم آقا مهرداد ولی نمی دونم چرا تغییر سایز و حجم و کیفیت می ده وقتی درسایت آپ میشه !
عکسش رو بطور واضح و کامل اینجا گذاشتم:اگه بگیریدش رزولیشن بالایی داره و کاملا واضحه
https://docs.google.com/leaf?id=0B_m...ut=list&num=50
1-لینک عکس مشخصات و دمای سی پی یوم رو ضمیمه کردم یک لطفی می کنید من فکر میکنم دماش خیلی بالاست ! راهنماییم کنید؟!
2- کولر سی پی یو لازمه ! !
3-آیا وقتی یکی از اون جفت پلاستیکی های فن که در زیر مادربرد قرار می گیره شکسته و نیست ! مشکلی داره ؟! فن محکم قرار گرفته !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنونم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks