برای gpu هم همین خمیر رو باید استفاده کنم و این که از یه خمیر برای جفتشون میتونم استفاده کنم یا فقط یکیش
دمای خوب برای این دو قسمت چه دمایی هست ؟
کاربر شهرسختافزار
برای gpu هم همین خمیر رو باید استفاده کنم و این که از یه خمیر برای جفتشون میتونم استفاده کنم یا فقط یکیش
دمای خوب برای این دو قسمت چه دمایی هست ؟
بله برای هر دو قابل استفاده است .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط devilcracksman برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
cpu تو بایوس باید 40 باشه حدودا . گرافیک هم تو لود مهمه .
devilcracksman (19-06-16), mohammad- (19-06-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks