پاور دیگه تست کرد با رم همونطوره بازم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مهندس اون علامت h.d.d چیه چرا روشن نمیشه
کاربر شهرسختافزار
پاور دیگه تست کرد با رم همونطوره بازم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مهندس اون علامت h.d.d چیه چرا روشن نمیشه
تا تصویر نده سیستم و بوت نشه . چراغ هارد هم نباید روشن بشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javaheri69 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
باید ببرید پیش متخصص تا با قطعات سالم عیب یابی کنه
حتی ممکنه از مادربرد شما باشه
کاربر شهرسختافزار
درودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از کابل مانیتور هم میتونه باشه یا ن بی ربطه
عزیز کابل مانیتور ارتباطی به این داستان نداره . همانطور که گفتم سیستم شما باید توسط شخص وارد عیب یابی بشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javaheri69 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
javaheri69 (08-07-18)
کاربر شهرسختافزار
مهندس لطف میکنید ادرس یا شماره اقای موسمی رو بدین .سیستم ببرم جاش نشون بدم.اخه هر چی تو انجمن گشتم نتونستم پیدا کنم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فرستاده شده از HUAWEI G610-U20ِ من با Tapatalk
من شماره ای ندارم ازشون . فکر کنم پاساژ تک هستند . فروشگاه دلفینبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javaheri69 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
javaheri69 (08-07-18)
کاربر شهرسختافزار
مهندس اخر پست های اقای موسمی شماره و ادرس گذاشته بودن..میشه شما بهتر به انجمن واردتری بزارین..برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فرستاده شده از HUAWEI G610-U20ِ من با Tapatalk
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks