با ویندوز کامل تر و بهتر هست ( من جدیدا نرم افزاری بدون ویندوز ندیدم ) ...
خوب حالا برای تست می خوای بفهمی سالم هست ؟ یا قدرت یا مشخصات و ... کدوم ؟
قربانت شهریار
कभी हार
با ویندوز کامل تر و بهتر هست ( من جدیدا نرم افزاری بدون ویندوز ندیدم ) ...
خوب حالا برای تست می خوای بفهمی سالم هست ؟ یا قدرت یا مشخصات و ... کدوم ؟
قربانت شهریار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما که داری زحمت میکشید هر دوشون رو بزارید ممنون
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks