دوست عزیزم چرا بدون ویندوز ؟
چون بیشتر نرم افزار های تست و کامل در ویندوز کار میکنند...
قربانت شهریار
कभी हार
دوست عزیزم چرا بدون ویندوز ؟
چون بیشتر نرم افزار های تست و کامل در ویندوز کار میکنند...
قربانت شهریار
ممنون از جواب آقا شهریار و آقا مهراد
آخه سیستمی که دستم اومده هارد نداره منم نمی خوام ویندوز روی هارد خودم بریزم
اگر هست لطفا لینک بزارید اگر نیست هم همون با ویندوز
ممنون
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks