آیا چیپست X79 هم مربوط به سری Ivy Bridge می شه؟
آیا چیپست X79 هم مربوط به سری Ivy Bridge می شه؟
mohamad70 (17-09-11)
کاربر شهرسختافزار
خیربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rambo2020 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این چیپست به طور اختصاصی برای پردازنده های Sandy Bridge E به همراه سوکت LGA2011 عرضه شده است
آخرین ویرایش توسط mohamad70 در تاریخ 17-09-11 انجام شده است
nothing is as it seems
angel_h1374 (17-09-11), K1LOU (20-09-11), msilver (15-08-12), new mohammad (27-07-13), P A R H A M (17-09-11), Rezasam1 (19-09-11), reza_4247 (08-08-12), Shahryar (17-09-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks