حميد خان
مقاله عالي بود، خسته نباشيد و دستتون درد نكند
اما يه سئوال ميشه اسم كيس را بپرسم كه چه مدل كيسي است كه واتر كلينگ را ساپورت مي نمايد؟
کاربر شهرسختافزار
حميد خان
مقاله عالي بود، خسته نباشيد و دستتون درد نكند
اما يه سئوال ميشه اسم كيس را بپرسم كه چه مدل كيسي است كه واتر كلينگ را ساپورت مي نمايد؟
عضو VIP شهرسختافزار
راستی مهندس این Q6600 با Water بیشتر از این بالا نمیره ! در حد رکورد زدن نه کاملآ stable بودن ؟!
چون الان رکوردهای این cpu رو نگاه میکردم بین 4500 تا 4700 مگاهرتز بود . البته همه با LN2 بود ها ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید البته تو یه تست درست و حسابی ! وگرنه با CPU-Z که 5Gh هم بود . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آشنا نداری LN2 گیر بیاری یه رکوردی ، چیزی بزنی !!؟؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Mahdi_Moosavi در تاریخ 24-02-08 انجام شده است
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mahdi_Moosavi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدچرا ماله من تا 4.3 ميره ولی اصلاً Stable نيست البته بيشتر از اين رو تست نکردم!
LN2هم چرا اتفاقاً آشنا هم خوشبختانه دارم ولی متاسفانه حدود 15.000 $ هزينه
بر ميداره از تهيه تجهيزات تا پستش به ايران که اصلاً نميسرفه ...
Fusion (24-02-08), Mahdi_Moosavi (24-02-08)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط yemojud برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدممنونم کيس مورد استفاده از محصولات کمپانی NZXT مدل Lexa Blackline بود که متاسفانه بطور کلی وارد کشور نشده و برای فروش در بازار موجود نيست اين يکی از چين تهيه شد که برام 670$ با هزينه پستش آب خورد! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks