برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arash rashno
با سلام خوب شما میگید که این پردازنده نسبت به قیمتش محشره قیمتش در حدود 120 تومن ولی یه Pentium d 915 قیمتش در حدود 115 تومنه هستش
که این 915 چهار مگ کش داره در صورتی که 3600 1 مگ کش داره
پس میتونیم بگیم که اینتل بهتره در کارهای سنگین و گرافیکی
نظر شما چیه دوستان
:23:
همین مشکل ما بود توی بحث توی انجمن های پی سی ورد سال پیش! ای ام دی با اعداد کاری نداره بلکه قدرت براش مهمه اینتل باور نداشت توی Core دید که ای ام دی راست میگه!

ببینید کش بالاتر هیچ کاری به سرعت نداره! بلکه کش باعث میشه در انجمن چند تا کار و نگه داشتن آن ها سرعت سیستم کمتر بیاد پایین که اون با وجود دو هسته ای خیلی خیلی کمتر نیازه ... لااقل تا 4-5 سال آینده که نیازی نیست...

در ضمن شما بنچ مارک های مالتی فانکشن را ببینید متوجه میشید...

قربانت شهریار:26: